söndag 17 april 2011

Soliga dagar:)

Oj oj, helgen har varit stressig. I fredags skodde jag och Lova Zanna på förmiddagen. Vi skulle sedan ha farit och lekt med kompisar, men eftersom hovis var sen så hann vi inte med det tyvärr. På eftermiddagen jobbade jag och senare fixade jag allt inför lördagens tävling:) 

Som sagt, i lördags var det dags för årets första tävling för mig och Zanna. Faktiskt första tävlingen på nästan två år eftersom graviditet och barnafödande har tagit upp tiden:) Zanna gick i alla fall super! Båda klasserna var vi felfria i och det känns toppen inför årets kommande säsong. På kvällen for jag och Lova ner till mamma och åt då Andreas var på grabbkväll.

Idag har jag varit och handlat massa nyttiga ting som tvättmedel, mm. Allt sånt som behövs i hushållet, men det vart också lite fröer och trädgårdsverktyg:) Sen har vi avnjutit en smaskig middag hemma  hos svärmor.

Det var min helg i kort och imorgon väntar nedräkning mot påsk. Underbart att A kommer vara hemma hela veckan därpå:)

Kram 
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar