onsdag 27 april 2011

Hos oss är ingen välkommen!




Ne.. Hos oss är ingen välkommen, för tillfället! Det ser ut som ett bombnedslag.. Köksbänken och matbordet är fullt med saker från vardagsrummet.. Ingenting står som det ska.. Jag hade glömt hur det var att renovera... Men men, det kan bara bli bättre. Just nu håller Andreas på att måla och jag skrapar tapet. Som tur är verkar det vara ganska lätt att få bort den gamla tapeten. Under den gamla stukturtapeten sitter faktiskt orginaltapeten sen -79! Två tapeter på mer än 30 år. Jag som bli less efter en vecka ibland:)

Idag har vi varit och handlat på förmiddagen. Mat, tapeter och en födelsedagspresent till Lovas kompis som fyller ett. Sen bar det av till Timrå Gårdsbutik. Så underbart mycket fina saker hade de där.. Jag blir varm i kroppen av alla saker :) Mätta i magen och med två påsar knatade vi ut därifrån. Bilder på vad det vart kommer imorgon eftersom ni får se idag vad jag köpte på Butik Annelie igår :)

Kram
Ida

Dessa saker vart det på Butik Annelie, en lite större ljuslyckta med text och två små söta ljuskoppar.


2 kommentarer:

  1. Hi hi, en likadan stor ljuslykta stod jag och höll i och tänkte köpa när vi var i Gävle. Men jag ställde tillbaka den då jag fick den vanliga beslutsångesten.
    Men den är ju riktigt fin så jag ångrar mig lite, men nu vet jag ju att den finns här i stan också. ;)

    Lycka till med renoveringen!

    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
  2. Ja den är så fin:) Den finns både på Butik Annelie och på Timrå Gårdsbutik upptäckte jag igår.
    Hur går det i skolan då?

    Kram/ Ida

    SvaraRadera