lördag 9 april 2011

Fyna, fynda, fynda

Dagen började tidigt för mig idag. Klockan 07.10 infann jag mig i stallet.. Ut med hästar, mockning och tävling stod på schemat idag. Härligt med en hel förmiddag på stallet tillsammans med Zanna.

Efter stall var en långdusch väldigt skönt och sen var det bara att slänga på sig kläderna. In med hela familjen i bilen och iväg på loppis. Jag gjorde några riktigt fina fynd! Bilder kommer kanske i kväll annars imorgon.. Det vart även en sväng in till Birsta, vi är i behov av en ny soffa så möbelaffärer stog överst på listan. Det vart även en liten sak och mig också :)

Nu sitter jag hemma hos min svägerska och vi väntar på att maten ska bli klar. Porterstek och hemmagjord potatissallad står på menyn.

Trevlig fortsättning på helgen!

Kram
Ida

1 kommentar: