tisdag 19 april 2011

Drömmer mig bort

Jag och Andreas har pratat om att fara utomlands nästa sommar. Vi har faktiskt inte varit utomlands tillsammans.. Så nu börjar det bli dags tycker vi:) Men det är ju så svårt att välja ställe.. Vart ska man fara? Nojig som jag är måste det vara ett säkert resemål med bra mat, säkert hotell och barnvänliga stränder. För mig är det väldigt viktigt att maten är bra. Jag vill inte äta sån mat som jag kan äta här hemma i Sverige. Både jag och Andreas älskar italiensk mat och därför har vi tittat på resor dit. Södra Italien får det bli i så fall, även fast maten sägs vara bättre norrut. Men vi vill ju kunna bada och sola också:) Är det någon som har något tips på bra resemål i Europa? 


Tillbaka till verkligheten... Jag har börjat att vårstäda här hemma.. Här ska det röjas! Gästrummet ska fixas till, hela huset ska skuras, fönster ska putsas, alla täcken och kuddar ska tvättas, vårt förråd ska städas och mer där till ska göras :) Phu, tur att A är hemma nästa vecka. Men vi ska ju hinna mer att renovera vardagsrummet också :) Det ska bli spännande! Jag lovar att fota så ni kan hänga med under förvandlingen.

Kram 
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar