söndag 1 maj 2011

Spackla och snora


Hej på er!
Här skyndar vi på med renoveringen. Vi trodde att vi skulle bli klar nu i helgen, men tyvärr tar det alltid längre tid än man tänkt sig. Andreas kämpar på med panelen och jag spacklar på. I morgon blir det nog slipning av väggarna sen är de nästan klar för att tapetsera. 

Valborgshelgen har varit väldigt mysig förutom att jag och Lova är superförkylda. Lova har varit snorig och som alltid när hon är förkyld även rosslig. Jag är snorig och har fått bihåleinlammation som vanligt. Jaja, nu kan det vara bli bättre:) Annars var vi på middag hemma hos mamma och Lars i fredag eftersom Lars fyllt år. Igår skulle vi i familjen vara tillsammans med våra kompisar men eftersom jag och Lova var sjuk fick vi ändra våra planer, men det blev supermysig ändå.


Hoppas ni har haft en härlig helg!

Tjingeling
Ida

PS. Lova försökte sätta på sig sin pappas gympadojja idag. Så söt!
 
 

2 kommentarer:

  1. Vad fint ni får det :) Jag är riktigt avis på den liggandes panelen :) Kram och krya på er!

    SvaraRadera
  2. Det där ser ut att bli superfint.
    Ser fram emot att få se resultatet.

    Kram kram
    Jeanette

    SvaraRadera