lördag 7 maj 2011

Lyckad dag









Hej på er!

Idag har jag och min sambo haft en lyckad fynd dag. På förmiddagen stack vi iväg på bakluckeloppis i Söråker. Där hittade jag de vackra dessert tallrikarna, nysilver dessertgafflarna och en hel bunt med spets. När vi väl var där fick vi höra att de hade öppet på Vosa också, tydligen hade de öppet för sista gången i helgen. Där hittade vi det söta lilla servettstället som också kan användas som kuvertställ på skrivbordet. En liten söt glasburk vart det också. Alla dessa fina små saker kommer att få hamna på våra hyllor som ska sättas upp i köket. I veckan hittade jag också lite småsaker på erikshjälpens loppis, men bilder på dem får ni se nästa vecka.

I övrigt har dagen gått åt att tapetsera, vilket jag snart ska fortsätta med.. Jag håller tummarna på att hela vardagsrummet ska bli klart i helgen..

Kram
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar