söndag 29 maj 2011

Idag är det Morsdag!


Det var den här underbart söta skål som fick följa med oss hem från Karlsbyhedens Krukmakeri. Jag premiäranvända igår till min hemmagjorda potatissallad med Timjan och äpple. Smaskigt! Det bästa med denna skål är att den tål diskmaskinen:)


Hej på er!

Idag är det som ni flesta vet Mors Dag. Jag har fått den bästa presenten av Lova som jag kunnat önska mig. Vi sov till hela kvart över nio idag! Rekord så det bara sjunger om det:) Eftersom Andreas är och fiskar visst jag redan innan att jag inte skulle få någon sovmorgon, utan var inställd på att kliva upp vid sextiden. Lova vaknade som vanligt då, men efter en flaska välling somnade hon om i min säng. Jippi!! Det behövdes verkligen..
Vad vi grattar mamma och svärmor med får ni se sedan:)

Nu ska jag svänga ihop lite lunch.

Kram
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar