onsdag 25 maj 2011

Äntligen x2



Hej hopp!!

Som sagt äntligen.. Kan jag blogga igen.. Vår dator har fått fnatt och vill inte att man ska logga in på vissa sider. Men nu idag gick det :)
Jag har också äntligen hittat och fått upp krokar i hallen till våra gäster. Snygga och billiga! 
Igår vart det lite shopping till mig igen. Jag behöver lite nytt inför jobbstarten om en månad. Det är så roligt att handla fräscha sommarkläder. Vitt och spets i mängder vill hitta hem till min garderob:)

Ibland önskar jag att vi hade ett stort och lantligt hus som jag kan fylla med massor av gamla renoverade möbler. Jag skulle verkligen vilja ha en kökssoffa men det får inte plats här hemma. Fina gamla stolar i vitt lite här och där. Ett stort fint vitrinskåp skulle jag också vilja ha. Men det är bara om man drömmer som drömmarna kan slå in:)

Kram
Ida

1 kommentar:

  1. Helt rätt Ida! Hoppas mina och dina drömmar kommer slå in en dag :) Jag kikar också på kökssoffor, men det får vänta tills vi hittat nytt hus :) Kram på er!

    SvaraRadera