tisdag 31 maj 2011

Planteringen fortsätter


Smaskiga jordgubbar och vackra rosa pelargoner har planterats idag bland annat:)


Hej på er!!

Dagen har spenderats mestadels hemma hos Lovas mormor. På förmiddagen har mamma och jag varit och handlat lite blommor till henne och till oss. Efter det hjälpte både jag och Lova till att plantera hemma hos mamma. Eller Lova grävde ur jorden när vi försökte plantera i den:) Gulliga unge!! 
Hemma har jag planterat bland annat jordgubbar och mer pelargoner. Nu börjar det likna sommar hemma hos oss:) Annars har jag målat och städat som vanligt..

Nu var det ett tag sen jag var på en riktigt bra lopps.. Det värker lite i loppismuskeln om jag säger så;) Så om vi hinner med oss i helgen får det bli en liten tur. Vi ska måla huset i helgen eftersom Andreas är hemma i några dagar. Att ha radhus är faktiskt en fördel när man ska måla om. Det går inte alls mycket färg och det går ganska snabb.. Dock har vi mycket att skrapa... Vi får hålla tummarna att vädret bli bra!!

Kram
Ida

1 kommentar:

  1. Åhhh vilken trevlig blogg, alltid lika roligt att "snubbla in på nya" Ha en fin dag // Giesela

    SvaraRadera