fredag 27 maj 2011

Metall som mjukar upp


Vackra små zinkkrukor mjukar upp i allt det vita i vårat kök:) Många har fina zinkkrukor ute i sin trädgård som gifter sig bra med allt det gröna. Jag har plockat in denna vackra metall i vårat kök och den bryter härligt av allt det vita.


Hej hopp!

Vilket tråkigt väder det är idag.. Regn och rusk, jag ska spendera dagen inne och städa lite... Igår var jag och Lova på babylek på Drakborgen med våra kära kompisar. Lova lärde sig att åka riktigt i rutschkanan:) Sen vart det en liten Birstatur, det vart lite shopping till mig igen... Men är det rea så är det:)
 
I helgen ska jag småpyssla här hemma. Måla klart ett par hyllor och sätta upp dem i vårat uterum.  Jag har också en gammal ljuskrona som jag ska piffa till lite också:)
 
Kram 
Ida 

1 kommentar: