måndag 6 juni 2011

I denna ljuva sommar tid


Vackra syrener som jag har fått med mig hem från Andreas mamma:)
Hej på er!

Helgen har bara rusat förbi.. Huset är nu mer eller mindre färdigmålat, det fattas lite färg där fönstren är kittade. Skönt att ha det gjort innan jag börjar jobba! Ingen loppis vart det i helgen heller... Tiden fanns inte riktig.. Men det kan nog bli en sväng i morgon.
Igår var jag och tävlade med Zanna. Första tävlingen borta från hemmaklubben efter graviditet och mammaledighet. Zanna min pärla var lite spänd men hoppade allt i alla fall. Placering i båda klasserna. Synd bara att jag och Zanna tog varsin väg i sista klassen och jag ramlade av:) Men men, vi kom tvåa i alla fall;)
Imorgon ska jag och klippa mig och sen blir det nog en sväng till Birsta. Det ska tydligen bli underbart väder i slutet på veckan och då vill man ju vara hemma:)

Kram
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar